Programovani PIC18F2550 - bylo: Chyba PIC16F873?

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Duben 11 16:41:16 CEST 2005

> A pritom ja se tak snazim, aminimalizoval jsem novou verzi ICD2 klonu,
> odskousel jsem novy pidi programatorek na USB s PIC18F2550
> a jako perlicku si schovavam programator AVRek opet s PIC18F2550.

Rad bych si  zkusil neco maleho s USB na subj. Na programovani
pouzivam TAIT programator a ICProg. ICProg ovsem 18F2550 nezna...
Nezkousel jste ho nekdo naprogramovat jako "jiny" typ? Uspesne?
Neuspesne? Nebo neznate nekdo SW, ktery by dokazal naprogramovat subj.
na TAIT programatoru?

Diky

Martin Maly