Chyba PIC16F873?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 11 15:49:46 CEST 2005

Coze? Uvareny PIC pri vytahovani z patice pod napajenim? Teda kdyz si
predstavim, co uz jsem PICum provadel za psi kusy (otoceni v patici,
posunuti pinu, apod.) a nikdy zadny neodesel. To by mozna i MK pres svoji
nevrazivost k PICum uznal, ze jestli se jim neco musi nechat, tak je to
odolnost. To fakt odesel? A fakt se z nej kourilo? :-))) Ja jenom jestli to
napeti na patici nebylo 230V... :-))

Dusan Dolezal