Prosim poucte neznaleho vo VF

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Duben 11 09:46:45 CEST 2005

Jak vypada ta "komunikacni linka MCU", na jake je to urovni, jaka je prenosova rychlost ?

Danhard

  Dobry vecer,

  dopredu sa ospravedlnujem za urcite uple stupidny dotaz, ale s VF som v zivote nic spolocne nemal a teda moje vedomosti su len veeelmi zbezne. Jedna sa mi o to, ze na komunikacnej linke MCU mam rusenie od GSM, kedze je to rusenie suhlasne, chcel by som sa ho skusit zbavit pouzitim bud toroidneho jadra s par zavitmi kabliku po ktorom to komunikuje, alebo prostrednictvom takej tej kapsulky co sa naklapne na kablik (aby to aj vyzeralo), popripade este feritovou perlickou pred MCU. Je to v podstate podobný problém ako v prípade, že sa mi na zosilňovač handsfree indukuje take to typicke mobilove "popukavanie". Moja otázka je, aky material (parametre feritu) pre tento ucel pouzit, pripadne kam je najvhodnejsie to v tom zosiku alebo MCU pribastlit, aby to malo svoj efekt.
  Jedine feritove perlicky, ktore som tak zbezne v mojom dosahu nasiel su z GESu, a tam je material F02, o ktorom som sa docital, ze je pre ladene obvody do 3MHz, ale da alebo neda sa pouzit na to GSM????

  Za kazdy podnet dakujem. S pozdravom .. Ondrej Pribula