DSP audio filtr na PocketPC či DSP?

Petr Stetina petr@lab.cz
Pondělí Duben 11 10:46:34 CEST 2005

Vojtěch Bubník wrote:

>2) Pokud bych chtěl PocketPC doplnit nějakým HW, potom je otázka, jak ho připojit. Seriová linka je jednoduchá, ale mnoho nových zařízení ji nepodporuje. Pokud bych chtěl připojit zařízení po USB, potom bych musel použít čip USB bus controller, či jak se ta věc jmenuje, prostě to co je normálně v PC. Máte s tím někdo zkušenosti? Připojovat po IRDA se mi to zařízení moc nechce, Blue Tooth je nereálný, čipsety jsou zatím dost drahé. Možná by bylo možné použít interface flash karty, což jestli si dobře pomatuju, je taková nějaká ISA sběrnice? Nějaké zkušenosti s tímhle?

Moznosti je spousta, univerzalni zadna.

Pokud bych neco podobneho stavel, tak pripojene pomoci RS232. Na USB
zapomente. Tam, kde neni RS232 bych pouzil SDIO pripadne IrDA nebo BT.
Vyhodou SDIO je relativne vysoka prenosova rychlost a variabilni
casovani. Vyroba SDIO karty je zvladnutelna v amaterskych podminkach s
pouzitim temer libovolneho MCU. Otazkou je, zdali konkretni HW pro ktery
to chcete pouzit, je vybaven SD slotem?

--
Petr