OT: cca 15minut 3D grafiky a hudby v 64kB

Lukas Burda burdal1@feld.cvut.cz
Neděle Duben 10 23:41:00 CEST 2005


Dnes uz asi moc ne, ale pred par lety se bezne zadne knihovny
nepouzivaly a textury se generovaly ruznymi algoritmy. Kdyz si trochu
projedete http://www.scene.org uvidite ze podobnych kousku se najde
mnohem vic...

Lukas Burda

Sunday, April 10, 2005, 11:24:05 PM, you wrote:

> Přesně tak, pokud vím, tak to používá spoustu knihoven a vlastností DirectX
> a snad i ty textury jsou přímo součást DX. V podstatě v tom exe je nejspíš
> jenom napsaný, co kdy to má udělat a z jaké knihovny...

> Čest práci a rukám klid!

> BY: Mr. Death 

>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
>> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of mjfox@centrum.cz
>> Sent: 10. dubna 2005 20:49
>> 
>> Ja sice nejsem programator a to demo jsem nevidel cely (jen 
>> asi 15s a pak jsem to utnul), ale co kdyz to pouziva nejake 
>> knihovny z Windows? Pak by tech 64kb bylo pochopitelnejsich ;)

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list