OT: cca 15minut 3D grafiky a hudby v 64kB

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Neděle Duben 10 20:39:15 CEST 2005


> Jedine vysvetleni snad je, ze se to cele generuje pomoci pomerne
> jednoduchych vzorcu - spis treba vektorove, fraktaly apod., i kdyz se to
> jevi jako bitmapa (pozn: midi zvuk neni zase datove tak velky).

Obecne - to tajemstvi se jmenuje KOMPRESE a OPTIMALIZACE. Muzika co u
tohodle kousku hraje neni MIDI, ale emulovany ReBirth (303 + 808),
takze nestaci jen pouha MIDI data, ale je potreba i nejaky "hudebni
engine" (nebo je to klasicky tracker se samply v MP3, to po sluchu
nepoznam).

Pokud by to nekoho zajimalo jeste vic (a ma stary pocitac s DOSem nebo
Win98), tak se muze podivat na http://www.maly.cz/ruzne/less.zip - v
tom ZIPu je soubor "4k_less.com" (4084 bajtu) a dela to taky takove
kravinky, jako treba let nad 3D krajinou.  (Bohuzel pod XP
nespustitelne...)

V tom ZIPu je i zdrojovy kod v Borland C++ 3.1 a TASM, takze mate-li
nekdo chut zkoumat, jak se takova dema delaji, muzete...

Martin Maly



Další informace o konferenci Hw-list