vzorky

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Duben 10 19:52:24 CEST 2005

Lukáš Loucanský napsal(a):

> neunosne ? no - v pripade, ze ten obvod (pripadne neco jineho) nepotrebuji
> tak usilovne...tj treba jak jsem si vymyslel, ze budu modifikovat VGA
> kartu...tak pak neunosne je napr. paltit 700,- za obvod v cene 52,- v
> nemeckem sklade...na druhoou stranu...mi vadi, ze je i problem za a) vzorek
> poslat a za b) vyskladnit kusove mnozstvi...dodat kusove mnozstvi...hmmm

Kdyz to nepotrebuju "tak usilovne", tak tedy nejsem ochoten zaplatit
pozadovanou castku a "jdu domu". Nebo naopak. Nebo muzu ten "kseft" vzit
do ruky sam a pak bude jiste vse jinak... Rovnovaha zcela v pohode.

Xakru, v cem je problem???? Porad jeste se najde nekdo, kdo ocekava
jakehosi nadrazeneho bolsevika, jenz da vsechno "do poradku" a umozni
kazdemu, aby si pokud mozno zdarma bral to, co potrebuje? Bez ohledu na
to, ze poskytovatel zbozi (sluzby) chce a musi logicky _vydelat_ (tedy
mit zisk, proc by to jinak delal?) a krome toho ma radu s tim spojenych
nakladu?

Proooooooc?????

--
Jirka