Elektronicky slovnik

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Duben 10 17:33:43 CEST 2005

Slovniky se daji koupit ruznych kvalit za ruzne ceny. Ja osobne jsem si
udelal VB programek, ktery mi vysosal www.slovnik.cz (zatim konkretne
spanelsko-cesky) a ten jsem si pak prevedl do Palma. Ma to kolem 50tisic
vyrazu, coz je pro beznou praxi velmi dobry slovnik. Ty bezne kupovane mivaji
vetsinou tak kolem 10 - 15 tisic vyrazu.

Jakub Serych

P.S. Musi se samozrejme sosat pomalu a neagresivne a navic tam maji ochrany,
takze jsem sosal po cca 5000 slovech za den.