Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Duben 10 09:07:33 CEST 2005

Zdravim,
ze je premistena, tak to jsem zaregistroval.
Ja kvuli problemum s pateri uz cca 6 az 8 let, ted se mi to fakt nechce
pocitat presne, do nemecka uz nejezdim.
Ale tyto burzy byvaly super.
Jindra Polivka
PS: dik za info

Ano Burza v Nemecku je vynikajici. Jezdim tam uz ctvrtym rokem

a stejnou dobu uz neni v Norimberku, ale v Neumarktu. Skutecne radii

tam maji neurekom. Info o terminu a miste zde:

http://www.afumarkt-nm.de/

Cestmir

.
A pokud si chcete koupit dobre "radio", tak zkuste vylet do SRN. V dubnu
tusim byvala dobra burza v Norimberku ( mozna je premistena, ale podrobné
info nemám). Dalsi moznost nakupu dobreho radia je mezinarodni setkani
radioamateru ve Fridrichshafenu. Jedna se o nejvetsi radioburzu v Evrope. Je
to sice az u svycarskych hranic ale stoji to za to.
Jindra Polivka