OT: cola etc - Re: stojan na vodu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Duben 10 01:41:43 CEST 2005

Dne sobota, 9. dubna 2005 13:55 Jirka napsal(a):

> K tomu starostovi: neverim na zmanipulovane volby (myslim tim napr.
> manipulaci s hlasy v urnach). Holt to spis bude tak, ze Vy si myslite,
> ze ho "nikdo" nechce a on zatim ano, lepe receno lidem je to jedno, jsou
> zhloupli apod. To je zakladni problem teto zeme, ne nejake volebni
> podvody apod.

No on opravdu dostal malo hlasu, ale vitezna Strana (lidovci) ho dosadila.

> Posledni vec: takrka vsechny problemy lze resit, zverejnit je apod.,
> jenze to holt chce usili apod. a dost velkou aktivitu, coz nekteri

Je to velmi slozite, nevim jestli mate rpedstavu o breclavske komunisticke
mafii. nekteri to tady udelali a dojeli, treba kdyz kradl ve vinohradech a
chytili ho, tak postizene zastrasoval az sklopili hlavu a odmitaji byt i jen
svedcit. Anebo kdyz chtel pomoci katastru ziskat kus pole za barakem, ktere
nema (nevyslo mu to, udelali jsme s tchanem petici proti planovanym uzemnim
zmenam, ikdyz bylo "po terminu" nebot se zmeny nikde nevystavovaly, doslo asi
20 lidem jen rozhodnuti "proti kteremu neni odvolani" - jen jeden blb co dela
na obecnaku to nepodepsal). Anebo jak pani vedouci ze samosky o vinohrad
prisla a na katastru se o tom s ni nikdo nechtel bavit. Chtela na ECHR (tam
jsem uz tchanovi psal zalobu), jenze nema vycerpane zdejsi soudni prostredky,
tak holt musi par let pockat (tchanovi se pripad vlece od roku 93). Je toho
jeste moc, a je to moc slozite, bylo by to na dlouho. Zverejnovat neni co,
verejne se zde o tom vi, urednici a policie jsou laxni a prehazuji si pripady
jako tenisovy micek.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux