Elektronicky slovnik

Radim Götz radim2@infos.cz
Sobota Duben 9 23:47:16 CEST 2005

JA pouzivam PALM Tungsten T3,
je to jiz starsi model (cca rok).
Je to levny strojek ma oproti novejsimu jeste
RS232 coz je super, T5 jiz nema.
Jde o pekny pristroj, je to inteligentni pomocnik
s 32 bit tusim 400MHz CPU a skvelym displayem a da se
poridit velmi levne. Slovniky do nej existuji a nejsou moc drahe.
Ovsem platforma PALM v posledni dobe zaostava za konkurencni
PPC,ale stale si udrzuje prednosti v stabilite, rychlosti a otevrenosti OS a
dostupnosti sw pro vyvoj aplikaci coz muzes ocenit pro spolupraci s MCU.
Radim

zdravim,
potreboval by som poradit s elektronickym slovnikom do nejakeho
vreckoveho pocitaca. Nemam ani pocitac ani slovnik, takze moznosti su
neobmedzene :-)
Potrebujem Slovencina (Cestina) <-> Francuzstina (Anglictina tam bude
zrejme samozrejmost, ale tu nepotrebujem).
Mate niekto nejake prakticke skusenosti?
balu