Voltmeter k PC

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Sobota Duben 9 22:38:35 CEST 2005

Toto riešenie je samozrejmé pre znalého :-)
Naposledy som programoval 8080 ešte na škole. Je to dosť dávno. :-)

O.K. beriem to ako výzvu. Párkrát som už mal myšlienku pohrať sa s
MCU. Toto by mohla byť dobrá žiacka úloha.

Konferu budem zaťažovať prosbami o pomoc.
Prvá je výber MCU. Flame PIC/Atmel vyriešim hneď. Voľba je Atmel,
dôvod: LEBO. :-)
Tak mi nejaký doporučte. Nech sa netopím v množstve datasheet-ov.
Moje predstavy:
-ISP programovanie (jednoduchý programátor)
-"univerzálne" vybavený, nech skúsenosti môžem zúročiť aj neskôr
-ľahká dostupnosť
-A/D prevodník
-FLASH (zrejme už samozrejmosť)
-free kompilátor céčka (pre budúcnosť)

Musím sa popozerať po nejakých porovnávacích tabuľkách

Už ma nič nenapadá. Proste nech sa možem pustiť do riešenia bez veľkých
meditácií. Času mám pomenej, ako každý. :-)
Ďakujem.
IK

Zdalo sa mi, ze Jakub Ladman, pisal: