Vkladani textu do videosignalu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Duben 9 22:02:06 CEST 2005

> Zapomnel jsem poznamenat, ze uvnitr byl nejaky PIC.
> Prepinacem se vybiralo, ktera stranka ma skryte titulky (u nas 888, v
> nemecku 160 atd.).

Jo tak je to jasne, PIC pomoci I2C ridil teletextovy obvod (treba
SAA5246 se kterym jsem si kdysi hral ale ten Philips jiz delsi dobu
nevyrabi), ktery jednak resi prijem titulku a jednak se staral o
vkladani textu (mam dojem ze pouze klicovaci impulzy a zobrazovane
znaky, fyzicke vlozeni muselo byt provedeno vnejsimi prvky).

Pokud tam byl pouzit obvod ktery se stale jeste vyrabi a vyrabet bude a
byl rozumne dostupny, byla by to pro nas cenna informace. Zkusime jej
nejspise kontaktovat, dik za tip.

Pavel