OT: cola etc - Re: stojan na vodu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Duben 9 03:39:21 CEST 2005

Dne pátek, 8. dubna 2005 09:23 Snail Instruments napsal(a):
> [...]

vidim ze mate velmi rad nejen sveho zubare

> Vod ty doby, co se do Koly nepridava kokain, uz mi tolik nechutna :-)

Pane Hanzal, kdyz se do coly přestal davat kokain, vy jste ji urcite jeste
nepil. Ale nebojte, davaji se jine, mnohem navykovejsi latky (dnesni nejvetsi
vyrobni tajemstvi firem neni uz ani tak originalni receptura, jako prave tyto
latky), nejen do onoho piti.

A nejen jidla, ale treba i kosmetika. Baba neco zacne pouzivat co videla v
kravovizi, ono se ji neco docasne zlepsi, po case se ono zlepseni vrati k
normalu, baba nastvana ten zazrak vysadi (nebo proste dojde tak si koupi jiny
podle jine reklamy), a ono je to za par tydnu horsi nez pred tim (svagrova by
mohla vypravet, o jeji urovni svedci i pravidelna "konzumace" blesku pro zeny
a televize v provozu po vetsinu dne - ma ji v kuchyni; je holt nepoucitena).

Mimochodem, parfemujete nekdo ze zdejsich vyrobcu svoje vyrobky? Ne? Tak to
jste opravdu pozadu, elektronika se jiz par let parfemuje.

Jinak pan Jirka ma opet pravdu, ale az na detail kdyz je starosta zaroven
clenem predstavenstva VaK jako treba u nas a na pripominky zvysoka se*e
(nikdo ho uz davno nechtel, presto byl zvolen - ono stalinske "volby vyhrava
ten kdo pocita hlasy" plati stale). Napriklad u nas tece z kohoutku zdravotne
zavadna voda a cisterna s pitnou vodou, kterou VaK ma zajistit (neb platime
za dodavku pitne vody), nikde. A treba kojenecke vody jsou dnes prakticky
nutnosti (mimochodem cekame prirustek, kdo uhadne kolikaty?).

--

                        Jaroslav Lukesh