Vkladani textu do videosignalu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Duben 8 15:25:10 CEST 2005

> Mozno by bolo dobre aj dalsie podrobnosti - kolko znakov, ako velkych,
> farebne ci nie apod.

Ano, toto jsem si uvedomil pri cteni odkazu zajic.cz ktery poslal pan
Rezac. Rozliseni zhruba 60znaku na radek ale zobrazovat se jich bude asi
10-20 (a nekolik radku), vyska tomu odpovidajici. V podstate by
pozadavek fontu splnil TeleText, kde jsou tusim 3 velikosti, takze ta
nejmensi. Umisteni nejlepe pravy dolni roh ale bylo by dobre jeho nastaveni.

Barva musi byt kontrastni, jeste nemam presnou specifikaci, toto si
spise urcime my, zakaznik to potrebuje dobre videt a nesmi ho bolet oci
po par vterinach ale jinak mu je to jedno. Mam dojem, ze specialni obvod
to vyresi, pripadne to rucne muzu ovlivnit pomerem klicovaciho signalu
do jednotlivych slozek. Jinak se casto pouziva klicovani do zelene kdy
je vlozeny signal jako max. zelena, i toto je asi vyhovujici. Hezky je
polopruhledny podklad a na nem zvyraznena pismena, toto by asi byl ideal.

 > No netusim preco by sa nedalo vlozit priamo do PALu; biela-seda-cierna
 > je trivialna (ako napokon vidiet aj z doleuvedeneho linku).

Ano, je to jedna z moznosti, zatim shanim jake jsou moznosti, cim vice
tipu tim lepe.

> Oprava:http://www.rickard.gunee.com/projects/

Diky mrknu na to. Oprava nebyla potreba, pochopil jsem bez ni a nejsem
hnidopich :-) nebo alespon ne v pripadech kdy o neco zadam a nekdo mi
pomaha.

Pavel