OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

MK info@mcu.cz
Pátek Duben 8 11:24:11 CEST 2005

> Osobne to mam do Drazdan blize nez do Prahy a tak si troufnu tvrdit, ze
> nejde o zadny raj na Zemi, auto mi vykradli jak v CR tak v SRN uplne
> stejne.
> Frekvence pocitacove krimimality prepoctena na HDP je také vice méně
> stejna
> takze hledaci Edenu musí hledat nekde jinde.

O tom vubec nepochybuji. Nevim jak mistni expert pres moralku,
ale osobne jsem prozil peknych par let mimo uzemi CR a to jak
smerem na vychod, tak i zapad a jih. Je to mozna pro nekoho
smutne, ale vsude jsem potkal v podstate jen dva poddruhy
homo sapiens sapiens a to cloveka blbeho a cloveka chytreho.
Pohrichu jsem nikde nezjistil statisticky vyznamnou odchylku
v intenzite vyskytu toho ktereho poddruhu (snad jedine s vyjimkou
Prahy a Brna :-)) )

S pozdravem
MK