OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Duben 8 10:44:17 CEST 2005

> No na to, ze je v USA stejna kriminalita jako v celem zbyvajicim svete
> dohromady to byla fakt pekna pohadka.

Vsak jsem psal, ze to vypravel bavic ;-) Kdyz si vezmete, pokolikate uz nejaky teenager v USA vystrilel pul skoly, protoze spojeny staty maj proste z doby divokyho zapadu zakon, ze kazdy ma pravo vlastnit zbran, takze ji taky vetsina lidi ma... samozrejme, ze hlavni vliv na to ma, ze tomu typkovi "ruplo v bedne", ale misto aby dal nekomu pres drzku tak si proste vezme (napriklad tatovu) pistoli.

> Ja teda nevim, ale po tom, co mi cpali 29 let do hlavy zvasty o tom,
> ze v CCCP je raj na zemi, me ted stejni dementi krmi pohadkami
> o raji made in USA (ci jine "vyspele" krajine)
>
> Prejedu u Ase hranici a jsem v jinem svete, tam se nekrade, nepodvadi,
> lide jsou na sebe hodni, mili a udelaji pro mne co mi jen na ocich vidi
> :-)))

O zapadnich sousedech si vubec nedelam iluze - snad jste uz slyseli o tom, jak vyvazeji smeti pres hranice k nam :-( Ne ze my bysme nedelali neco podobnyho - jen to vyvazime do lesa :-(

P.K.