OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

MK info@mcu.cz
Pátek Duben 8 09:31:33 CEST 2005

> amik (hluboce premyslejici): "no, covece, asi by to slo, ale vize to me
> nikdy nenapadlo?"

No na to, ze je v USA stejna kriminalita jako v celem zbyvajicim svete
dohromady to byla fakt pekna pohadka.

Ja teda nevim, ale po tom, co mi cpali 29 let do hlavy zvasty o tom,
ze v CCCP je raj na zemi, me ted stejni dementi krmi pohadkami
o raji made in USA (ci jine "vyspele" krajine)

Prejedu u Ase hranici a jsem v jinem svete, tam se nekrade, nepodvadi,
lide jsou na sebe hodni, mili a udelaji pro mne co mi jen na ocich vidi
:-)))

To jake habadury se mnou sehrali jedinci z "kulturnich" zemi
v poslednich patnacti letech se necha povidat leda tak u piva

S pozdravem
MK