OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Duben 8 09:08:33 CEST 2005

> Na chalupe mi nejaka svine urizla i cca 3 metry uplne obycejne, te
> nejlevnejsi zahradni hadice (cca 10,- Kc/m), co koukala ze steny.
> Nepochopitelne i zvracenym zlodejskym myslenim.

Tady se musim pridat - nedavno jsem v jinem OT zminoval, ze nekomu stoji za to odsroubovat krytku z blinkru u Skody 105 (cena maximalne 50 korun).

A znate tu historku, co vypravel bavic Petr Novotny - byl v USA na navsteve u nejakeho znameho a chtel si zavolat jinemu znamemu. Byl to zrejme mezimestsky hovor, ale vytukal blby cislo, tak si pokecal s protistranou, omluvil se, ze je to omyl a zavesil. Pak se zeptal svyho hostitele, jestli si muze zavolat znovu, ze to byl omyl. Ten vzal telefon, zavolal na ustrednu a rek "ten minuly hovor byl omyl, to mi nepocitejte". P.N. byl trosku prekvapeny:

P.N: "jak oni poznaji, ze to byl omyl"
amik: "to oni nepoznaji, to jim musis rict"
P.N. "nojo, ale kdybych si zavolal, dovolal se spravne a nebyl to omyl, pak bych zavolal na ustrednu a rek, ze to byl omyl - tak by ti to taky nepocitali?"
amik (hluboce premyslejici): "no, covece, asi by to slo, ale vize to me nikdy nenapadlo?"

P.K.