Re: microchip

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Duben 8 08:23:22 CEST 2005

To by ukazovalo na chybu v podobě neznámého znaku. Zkuste zkontrolovat zda se všude vyskytuje CRLF na konci řádky. Možná MPLABu vadí neúplné odřádkování (jen 0D nebo 0A hexa). Pokud si matně vzpomínam, tak při otevření v notepadu se mi to chovalo jako by to bylo z UNIXu, to jest neúplné odřádkování.
 Nebo tam může být neznámý nezobrazovaný, znak jenž to rozhodí. Mimochodem, mě se stalo kdysi něco podobného ve fortranu. Napsal jsem znak, pak návrat na začátek řádky a opět napsání téhož znaku. Výstup jsem měl jen na tiskárnu a všimnout si této chyby bylo při tehdejší kvalitě tisku zcela nemožné.  Chybové hlášky zcestné ...

Radek