microchip

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Duben 8 07:52:34 CEST 2005

Dobrý den,
tak jsem mel chvilku si pohrat s tim Vasim kodem
a je zvlastni, ze kdyz se zalozi novy projekt a ten Vas zdrojak se tam
jenom prekopiruje, tak to nic nehlasi, ale ani to nezkompiluje. Kdyz se ale totez
znovu napise, tak to projde. Nechapu to !!!!
Mel jsem to otevrene v hexa editoru (ten original) nic jsem ale
nenasel. Moje rada proto je (pokud jeste o ni stojite :-), prepsat to
a znovu prekompilovat. Chapu ze je to hodne prace, ale funguje to.

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

scc> Zacinam se ucit s microchip MPlabem 7.x Zacinam ho nenavidet, stahl jsem z internetu nekolik asm souboru a ani jeden se mi nepodarilo prelozit. Kdyz jsem vychytal vsechny chyby a errory tak mi
scc> sice nahlasil ze build succeeded bez warningu a erroru ale jaksi vysledny hex soubor ma jen 30B oproti 1KB jak by ho spravne v porovnani s existujicim hex souborem od puvodniho autora mel mit.
scc> Mohl by jste se nekdo zkusit prelozit prilozeny asm soubor a rict mi kde delam chybu? Dekuju. Prikladam i puvodni hex soubor od autora a muj i jeho lst soubor.

scc> Ludek A. Tomasek