vzorky

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 23:24:15 CEST 2005

jak tak ctu tenhle thread tak mam pocit, ze "ti darebaci" co zneuzivaji
vzorky behaji po venku, ale vlastne jsou to mysticke osoby, nikdo nezna
jejich totoznost, ale rozhodne je jich strasne moc..... tady v konfere
jsme vsichni neposkvrneni :-D :-D :-D
Verejne doznavam - 2x jsem vyuzil moznosti objednat vzorky MCU od
Philipse. Strasne se za to stydim - navic, kdyz jsem LPC2292 vubec
nepouzil pro pracovni ucely .... bohuzel seslo z toho projektu :'( ale
hnulo se ve me svedomi a urcite si nekteri pamatuji, ze jsem je tady v
konfere nabizel tem opravdu "potrebnym lidem".  Dalsi vzorek od
Philipse uz ovsem vyuzivam tak jak se slusi a patri. Tuuuze se mi libil
a ted jsem si ho osahal a zapracoval ho zatim do jednoho vyrobku, softik
uz mam hotovej, zejtra zacnu ladit... no a za par mesicu uz ten LPC935
zacnu cpat vsude ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz