vzorky

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Duben 7 23:15:07 CEST 2005

> No jo, ale tech 4000 kusu vetsinou vyjde stejne draho jako tech 300 s
> prirazkou (nekdy i levneji). Tady je potreba si uvedomit, jak to tam
> asi tak muze vypadat. Jen pro predstavu kolik je hodnot rezistoru?
> kolik velikosti? a podobne s kondenzatory. Ja byt obchodnik, tak si to
> skladovani a hlavne papirovani a patlani s kusovkou taky necham pekne
> zaplatit.
> Jinak co se tyce vetsich obcodniku. Jde z nich vyzdimat pomerne slusna
> cena i pri mensich odberech. Jen museji mit pocit ze casem toho clovek
> [...]

Jenze tu nejde o par odporu, ale napriklad o stabilizatory v SOT223
TO pak neni 500,- Kc za spulku, ale treba 15.000,- Kc a tady uz
zacnete rozmyslet co s tim :-(
K cemu mi bude 3500 stabliku na 1.8V, kdyz vim, ze vic jak 500 jich
nepouziju. To pak vede k tomu, ze radeji unifikuji soucastkovou zakladnu
a misto neceho co usetri cenu, misto a pocet soucastek pouziji radeji
soucastku, ktera je univerzalejsi a mohu si dovolit ji nakoupit treba
v tech 4000 kusech, protoze je dokazu realne spotrebovat

S pozdravem
MK