cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Duben 7 23:08:47 CEST 2005

> Ja budu. Jen maly priklad: mam pribuzne v mensim meste v NSR (ne NDR,
> dodnes rozlisuju). Nedavno se divili, proc zamykame auto. Oni, kdyz
> prijedou na nakup, tak jen zaklapnou a jdou...

Taky mam rodinku v Krefeldu u holandskych hranic a svete div se, auto, barak
zamykaji.
V hyper-cosi mi v 90tem predvadeli jak se nakupuje - prelepim stitek s
carovym
kodem a hle, z koberce za 3000DM je rohozka za 30DM :-)))))))
A na to, ze pan domu delal montera na stavbach po celem svete te svetovosti
moc nepochytil - fakt jsem cumel jak dokazat tezit s kdejake vyhody a obiral
zamestnavatele kde to slo.

Takze opravdu neni na miste nejake zobecnovani :-(

> Slova "sCHanet" jsou zvlast u sw velmi frekventovana, casto doprovazena
> smajliky, za ktere bych v posledni dobe uz asi rozkopaval hlavy.

No vidis, ja se naopak posledni dobou bavim cim dal tim vic.
Treba jen tyto Tve vylevy jsou jiz dobrym duvodem k pobaveni.

S pozdravem
MK