vzorky

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Duben 7 22:54:33 CEST 2005

>  kdyz to objednavam na adresu z UK tak mi to poslou do 5 dnu s
>  hromadou reklamnich materialu. Kdyz to objednavam na ceskou adresu
>  tak mi 3x pisou a 2x volaji jestli jsem se nahodou nespletl. Ja se
>  jim nedivim kdyz to tady ctu jak si kazdy objednava kazdy smeti
>  "zdarma" jako vzorek. Oni maji proste jen spatnou zkusenost. A
>  opravdu nejsou cechofobni ani oni ani ja. Jen proste 99% vyrobcu
>  polovodicu nedodava do CR vzorky. To je proste fakt. A maji k tomu
>  asi nejaky duvod.

Kecas, kecas a jeste jednou kecas
Bez smajliku, protoze to myslim naprosto vazne.

Vetsina firem, kde jsem si psal o vzorky mi je taky poslala,
A take je pravda, ze vzdy pisi s tim, ze cenu respektuji a to myslim
doslova.
To ze povetsinou chteji podrobnejsi informace o projektu je celkem
pochopitelne.
Je celkem jedno, zda se jednalo o relativne maleho vyrobce, nebo o mamuta.
Podstatne vetsi problem je pokud existuje pro danou firmu "sales
representant",
ktery zacina mit bozsky komplex - viz chronicky problem s Atmelem
- respektive s Codicem

Dale existuji firmy, ktere se primo podbizeji se vzorky a jsou ochotny je
primo vnucovat. Na poslednim sezeni s panem od Philipse jsem musel
nekolikrat zopakovatm ze opravdu nechci od kazdeho ARMa vzorky,
ze si o ne pozadam az v okamziku kdy to bude aktualni :-)))

Obecne ale nejvetsi problemy jsou s SMD soucastkami v mnozstvi
nekolika stovek kusu. Rekneme, ze potrebujete cca 300 ks
trochu atypicke soucastky a jste v prdeli jak Bata s drevaky.
Najednou zjistitem ze bud Farnel, RS a podobni s prirazkou,
nebo cela role s 4000 kusy. :-((((

S pozdravem
MK