OT: XP - hlavni panel

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 20:58:36 CEST 2005

adware jeste zkousim.

Ja  mam pevnou linku a avast se aktualizuje kazdy den.

Mohl bych Vas tedy timto pozadat o zaslani toho explorer.exe Predem dekuji

Praveze jsem nic neinstaloval. A na internetu take zrovna delsi cas nebyl..
Najednou koukam, kde mam programy, zkusim restartovat a porad nic...

----- Original Message -----
From: "Martin Malý" <martin.maly@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 07, 2005 8:49 PM
Subject: Re: OT: XP - hlavni panel

Nejaky vir / adware / spyware ?

Neprobehla vcera nahodou nejaka aktualizace?

Predpokladam, ze uz nedokazete vystopovat to, co se stalo tesne pred
tim, nez se XP zacaly takhle chovat...

Ale co - zkuste "natvrdo" zkopirovat explorer.exe z jineho pocitace,
ale je to zoufalstvi a pokud Vas neosviti duch svaty a nevzpomenete
si, ze tesne pred tim, nez se tohle stalo, se nainstalovalo / zmenilo
/ stalo to a to, tak se asi reinstalaci nevyhnete. :(

Martin Maly