OT: XP - hlavni panel

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 20:28:44 CEST 2005

Zdravim.
Jiz druhy den mam problem s Windows XP Prof (SP2).
Normalne system bezi, stabilni rychly, ale spustene programy se nezobrazuji na hlavnim panelu /musim mezi nimi prepinat ALT TAB/, coz je dosti nepohodlne. A navic nevim, jestli ten program uz nahodou nemam spusteny,...

Vir nemam (snad) mam nainstalovany Avast, ktery pravidelne updatuju.
Aktualizace XP provadim automaticky, mam nainstalovane vsechny vydane update.

Kdyz jsem chtel dat opravu XP, napsalo mi to, ze nemuzu, protoze mam na PC novejsi system nez je na CD...
Take jsem zkousel preinstalovat IE (myslel jsem ze spolu explorer a IExplorer souvici). - to take neslo, protoze pry uz tuhle verzi mam, takze ji nemuzu instalovat...

Nevite prosim jak by sel ten Explorer opravit? Preinstalovavat windows a nahravat vsechny programy se mi nechce, to mam ztracene cele dopoledne...

Dik za rady