vzorky

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Duben 7 18:37:49 CEST 2005

Zdravim,

 problem je ze 99.999% tak zvanych "zakazniku" konci u toho
 "prototypu". To se pak nesmime divit, ze je CR na blacklistu drtive
 vetsiny vyrobcu. Asi nema cenu se rozcilovat, jsme preci jen cesi...

 Zrovna vcera sem musel u LT desne vysvetlovat naco ze chci vzorek
 LT3420 vcetne toho jak se jmenuje ma babicka a kolik ze mame cisel do
 firmy a pak mi rekli, ze v CR jsou skoro sami podvodnici a ze do CR
 neradi neco posilaji. Bylo to desne ponizujici a hrozne jsem se
 stydel. Kdyby to bylo jen jednou, ale tahle to je skoro pokazde.

--
 turby@chips.cz