vzorky

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Duben 7 17:21:12 CEST 2005

Zdravim,

 ja bych tyhle sejdire kteri chteji vzorky veci ktere je mozne pomerne
 bezne koupit taky nejradeji povesil za koule do pruvanu. Kdyz pak
 clovek potrebuje neco ceho neni kus v cele evrope a vi ze toho pak
 objedna cele baleni tak ma vetsinou smulu jelikoz ho vyrobci hazeji
 do stejneho pytle s touhle lakomou bandou.

 Uz jsem to fakt musel napsat...

--
 turby@chips.cz