Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 7 15:16:18 CEST 2005

> Signaly se v principu vysmesuji uplne vsechny, jak ma smesovac
> poznat ze silny signal je jen ruseni a ne zamerne privedeny lokalni
> oscilator? (To ze je privedeny na jiny vstup nehraje roli.)

Opravdu nehraje? To se mi nezda.

Pokud na 1 vstup (LO) privedu o hodne vetsi napeti, nez na 2. vstup
(RF), pak bude signal LO prepinat +/- signal druheho vstupu a potom
bude LO signal zatizen lichymi harmonickymi (skoro jako obdelnik),
zatimco RF signal bude podle me zatizen nelinearitou jen velmi
minimalne.

> Pridat pasma...
> Pokud chete mit alespon trochu pouzitelne parametry (aby se dala
> pouzivat antena jina nez "1m dratu", tak to jinak nepujde. Holt
> pribydou pasma 0.25-0.5, 0,5-1, 1-2.

Ajajaj...

> Dostatecne otevrenymi diodami.

Tak takhle si predstavuji, ze do jiste miry linearne prepina ten
diodovy smesovac.

> Uznavam ze rele vyhlizeji v hi-tech zarizeni jako pest na oko,
> ale lepsiho zatim nic neznam. Delaji se docela hezka mrnava a ani
> moc nezerou.

Skoda, ze nezvladaji tech 30MHz prepinaci frekvence ;-))

> Mozna mrkala, ale moje oci tu modulaci nestihly sledovat.
> (casove znameni je 1kHz  :-))

To zas mel mozek dovolenou, pardon.

Zdar, MP