Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Duben 7 14:59:46 CEST 2005

MP> Abych se priznal, nepocital jsem s tim, ze je ten diodovy smesovac
MP> tak nelinearni pro oba vstupni signaly, tj. i pro ten, ktery je
MP> diodami prepinan. Hm, skoda. A co ty CMOS prepinace? Jsou na tom
MP> lip/hur?

Signaly se v principu vysmesuji uplne vsechny, jak ma smesovac
poznat ze silny signal je jen ruseni a ne zamerne privedeny lokalni
oscilator? (To ze je privedeny na jiny vstup nehraje roli.)

MP> Presne tomu jsem se chtel vyhnout. I kdyz takto na 4 pasma by to
MP> jeste slo. Potom bych mohl smesovat rovnou na tu kvadraturu. Ovsem co
MP> dole na SV (DV)?

Pridat pasma...
Pokud chete mit alespon trochu pouzitelne parametry (aby se dala
pouzivat antena jina nez "1m dratu", tak to jinak nepujde. Holt
pribydou pasma 0.25-0.5, 0,5-1, 1-2.

MP> Poradite mi, cim ty filtry elektronicky prepinat? O existenci rele
MP> rekneme ze vim :-).

Dostatecne otevrenymi diodami. Uznavam ze rele vyhlizeji v hi-tech
zarizeni jako pest na oko, ale lepsiho zatim nic neznam. Delaji se
docela hezka mrnava a ani moc nezerou.

MP> Fiha!
MP> Ta musela hezky pomrkavat pri casovem znameni...

Mozna mrkala, ale moje oci tu modulaci nestihly sledovat.
(casove znameni je 1kHz  :-))

Tomas