elektronicky kompas

Petr Cach petr_cach2@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 12:53:31 CEST 2005

No, podrobnosti zatim moc nejsou, cele je to ve stadiu navrhu. Ale ma to
mit funkce klasickeho tachometru (aktualni/max/prumerna rychlost,
vzdalenost, cas, hodiny), nadmorska vyska (freescale nabizi zdarma
vzorky sensoru tlaku), teplota, hodiny, stopky, ujeta vzdalenost, profil
trati, atd, pro turisticke pouziti krokomer (chci zkusit pouziti
akcelerometru freescale, zase vzorek :-), kompas a kdyz uz nebudu vedet
co tak tam muzu pridat i navigaci (graficky display z nokie 3310 plus
dataflash na ulozeni mapy). Gps se mi pouzivat nechce, neb mam maly
rozpocet.
Petr