Nove stranky GMe BYLO: LDO stabilik v TO220

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Duben 6 16:35:11 CEST 2005

No, já měl spíš na mysli grafiku (zarovnávání textů; texty jako obrázky;
používání tagu A na text, který není odkazem; ....), nepřehledný detail
zboží, a pak taky třeba uspořádání shopu - není mozne nastavit počet položek
na stránce.