USB na COM

Petr T p.tr@atlas.cz
Středa Duben 6 10:02:39 CEST 2005

Nedavno jsem koupil takovy prevodnik ke svemu notebooku na
www.computershop.cz.
Zkousel jsem ho s programatorem Patmel a jeste s centralou DCC a zatim bez
problemu.
Vyrobce jsem na tom zadneho nenasel - asi nejaky noname - cena kolem
500,-Kc.
Cislo COM portu je volitelne nastavitelne.

PeTr

From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 05, 2005 8:48 PM
Subject: USB na COM

Máte někdo zkušenosti s nějakým převodníkem USB/COM? Potřebuji něco malého k
notebooku, co se bude tvářit jako COM1, má jen USB. Umím to vygooglovat, ale
chtěl bych něco vyzkoušeného.... našel jsem třeba
http://www.okcomputers.cz/DetailPage.asp?DPG=49559
Je to použitelné? Nepotřebuji galvanické oddělení.
AZE