OT: jak extrahovat vice souboru z jednoho...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Duben 6 07:47:23 CEST 2005

> musíte umět používat google. A taky něco o problematice vědět, je ot kus
> historie.

Co si představujete pod pojmem "umět používat Google"?

> http://www.tgpd.fsnet.co.uk/pd/utils/utils8.html
> http://www3.ca.com/securityadvisor/pest/pest.aspx?id=453077035
> (sice je to "hmyz", ale na readonly windowsech co mam v linuxu jsem uz poustel
> horsi veci)

Ani na jednom z těch odkazů se nepíše nic o ripování PDF souborů. Ty JPEGy jsem už vytáhnul a jedno z PDFek taky, ale to druhé odolává - použil jsem DataLifter, běží sice jako demo, ale většinu souborů korektně uložil - až na jeden.
Datalifter hledá "soubory v souborech" podle hlaviček. To PDFko by mělo mít cca 1,5MB, ale DataLifter uložil jen asi 170kB.

Pokud víte o podobnym programu, dejte vědět.

P.K.