USB na COM

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Středa Duben 6 06:59:18 CEST 2005

Ja jsem pouzil na Simatic C7... USB/COM od FTTDI nebo tak nejak, z hlavy to ted nevim, ale neslo mi naladovat program do nej. Zato na Mitsubishi FX v pohode a i vycitani dat ze Simaticu to fungovalo pres RK512.

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz