Fotocesta - vyvolani

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Středa Duben 6 00:14:09 CEST 2005

Dekuji za rady, urcite nektere tipy zkusim

Bydlim pobliz Polne u Jihlavy...

Jinak predlohu mam urcite dostatecne pritisknutou (1cm tluste sklo+zeleza na
zatezkani)
Jeste je vyhodne po uriznuti desky srazit hrany, aby to nezvedalo to sklo a
predloha byla dostatecne pritisknuta, takze tady myslimze problem nebude.

Vybojky samozrejme ze nechavam nazhavit - v tomto pripade 20minut pred
osvitem.

Vyvojku delam jeste pred osvitem - voda z kohoutku + 25 pecicek.
Mezitim se to ohreje na tu pokojovou teplotu...

No a s tou vzdalenosti vybojek.- 3 minuty to urcite nebude, pac ani 7minut
nestaci. To mam vyzkouseno... Spis planuju zkusit delsi osvit (mam dojem, ze
na tech kritickych mistech je tlustci vrstva fotorezistu, ktera se
nedostatecne nasviti, a pak nejde odplavit ani potirani steteckem)...

----- Original Message -----
From: "Radim Götz" <radim2@infos.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 05, 2005 11:30 PM
Subject: Re: Fotocesta - vyvolani

Ja ty 15let stare desky pouzivam take a bez jakychkoliv problemu.
Odkud jste ? Pokud z Moravy prijedte s jednou deskou a zjistime kde je
chyba.
Odhaduji mozny problem:
1. nedostatecne pritisknuta predloha
2.urcite nechavate vybojky dostatecne dlouho nazhavit !!!!!
   nevim proc ,ale parkrat se me to taky stalo kdyz jsem spechal
3.pozor na teplotu  vyvojky ,parkrat jsem spechal a nemel namychanou
vyvojku,
namichal jsem ji v horke vode pak doredil studenou a i tak byla teplota cca
35 C,
emulze po par sekundach sjela komplet vsechna,
doba vyvolani by nela byt tak cca 1-2 minuty
pri pomalem odplavovani takovych fialovych zavoju
4. ta vzdalenost 40 cm a ty 2 vybojky tak to si myslim ze by mnela byt
expozice
max 3 minuty - tech 12 je urcite moc
Tech 40 cm je podle me malo a urcite to sviti hodne nehomogenne, zkuste na
to kouknout
pres svarovaci kuklu a uvidite

Radim