Fotocesta - vyvolani

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Duben 5 19:54:27 CEST 2005

v praci se pro vyvoj pouziva septenych desek a ty se kupuji v GM s
fotocitlivou vrstvou. osvecuji to nejakou priserne strarou (cimsi)
horskm sluncem. zitra vyfotim a poslu obrazka. Doba osvitu 2 minuty a 35
sekund. potom se to soupne do vyvojky. podivam se z ceho to micham. je
to jakejsi bylej prasek. a potom to oplachu pod kohoutkem a fuk stim do
chlorihu zeleziteho. Postup pri osvecovani:

Na zem dam A3 tvrdej karton. na nej molitan a potom dps s pauzakem.
pokud si vzpomenu, tak ho necham i sebe nefetovat toluenu. a Velke
plochy ojedu obycejnou cernou fixou. Potom pauzak (musi bejt vytisten na
OFSET!!) prilozim na DPS a dam pres nej sklo. Sklo zatizim ocelovimy
valeckamy, ktere jsem si upichnul na soustruhu. Prumer cca 5 cm a vyska
6 cm. a hodim na to, to horske slunce ktere na to pali s cca 20 cm po
dobu 155 sekund...

Pavel Prochazka.zde.cz