Fotocesta - vyvolani

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Duben 5 19:43:43 CEST 2005

No ale proc nektery desky dopadnou v pohode a jiny (vetsinou ty co nejvice
potrebuji :o) se pokazi takovym zpusobem, ze by dalo vic prace ty vadna
mista proskrabnout rysovaci jehlou, nez to cele nakreslit rucne fixem... :o)

Tedkom uploaduji na www fotky - i-like-x.vasko.cz/dps.htm
Nijak jsem ty obrazky nekomprimoval, tak doufam ze mi prominete jejich
velikost...
Prvni fotky jsou po vyleptani bez ocisteneho laku, potom jsem desku ocistil
technickym lihem (poznatek: ochmatanou desku pred vyvolanim nemuzu cistit
lihem, protoze lih ten lak smyva - jak tedy ODMASTIT???). Na konci jsou pak
fotky predlohy. Tisknu je na pauzak. Mam HP laserjet 1010 s renovovanou
kazetou. Predlohu pak vyvolavam ve vyparech z nitroredidla - paradni
vysledek!
Posudte sami. Nekdy pak vyfotim proti svetlu vyvolanou predlohu a
nevyvolanou predlohu a poslu to pro zajimavost do konfery. Je to pomerne
znacny rozdil...

Mrknete se prosim jeste na ty fotky. Jeste me napada doba osvitu -
12,5minut. Co kdybych zkusil 15. Treba se ten fotorezist nedostatecne
nasvitil - co myslite?

Jeste me napada kryci sklo - nevadi ze je 1cm tluste? Pred kazdym osvitem ho
peclive umyvam... Takze nejaka spina na skle, ktera by zhorsila pruchod UV
svetla snad vzniknout nemuze...

Uz jsem z toho zoufalej :o(