Dioda

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Duben 5 19:23:24 CEST 2005

> Tenkrat sme to vyresili spinanym zdrojem, z 800mA klesne spotreba
> MiniLA na 600mA, coz muzou nektere PC snest, i kdyz je to "nasili"
> vuci tomu portu, a vuci standardu ... Vetsina desek stejne nemeri
> protekajici proud, tak by se to snad dalo takto osalit ...

To jo, ale zere to moc mista na DPS... Tam bych chtel usetrit ten low
ERS kondik (mam doma jen jednu velikost - a chci ji vyuzit) a tlumivku...

> V kazdym pripade me zajima, co z Pavla vyleze :)

To vypada jako: co zas vymisly za kravovinu. Zas nejakou rizenou strelu
na vrabce... :-)

> Kazda cesta za poznanim je klikata :) poznavam to i ja v SW MiniLA.
> Az na to, ze tady mi nikdo neporadi :(
pokud by prijedk byl v cecku nebo jeste nejlepe ve VB. tak bych radil
ale delfiny jaksy nechapu...

Pavel Prochazka.zde.cz