Dioda

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Duben 5 19:16:15 CEST 2005

> Mno ale ved MiniLA je v konecnom dosledku napajane 3.3V...

Tenkrat sme to vyresili spinanym zdrojem, z 800mA klesne spotreba
MiniLA na 600mA, coz muzou nektere PC snest, i kdyz je to "nasili"
vuci tomu portu, a vuci standardu ... Vetsina desek stejne nemeri
protekajici proud, tak by se to snad dalo takto osalit ...

V kazdym pripade me zajima, co z Pavla vyleze :)

Kazda cesta za poznanim je klikata :) poznavam to i ja v SW MiniLA.
Az na to, ze tady mi nikdo neporadi :(

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.