OT Cislovani radku v SQL prikazu SELCT ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Duben 5 18:33:58 CEST 2005

Zdravim,

  jo jo, za druhe je obecne spravne. pres pomocnou tabulku a
  autoinkrement a vyhnul bych se tem silenym vnorenym selectum. kdyz
  totiz zacnu pocitat realizovany pocet dotazu pro tabulku s 1.000.000
  a vice zaznamy hruzou se mi krouti palce u nohou :o)))

--
 turby@chips.cz