Vyuziti nizkeho tarifu elektricke energie

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Duben 5 14:12:53 CEST 2005

Rodicia mali trocha vacsi nez ten klasicky panelakovy infraziaric v
kupelni, kde je inak prilis maly radiator zle hydraulicky vyvazeny a je
na severnej strane (je tam kosa).
Ak som nestal priamo pod infraziaricom alebo ak nebol zapnuty dost dlho
aby zohrial steny a nasledne vzduch, bola mi zima.

V dome ktory si otec adaptoval na podnikanie mal v dielni (izbe)
radiatory, ale kotol bol zle vyrieseny a netahal, takze tam v zime bolo
tak zo 18oC. Kedze pracovnicky vacsinou pri praci sedeli a nepohybovali
sa, bolo im riadna zima. Otec kupil (este na jesen, ked sa zacalo
ochladzovat) infrapanely na strop - asi 1x2m, povrch to malo podobne ako
omietka a za prevadzky sa na tom dala udrzat ruka. Prikon si bohuzial
nepamatam. Ked pracovnicka sedela priamo pod tym, tvrdila, ze je vsetko
v pohode, ale nesmie sa pohnut viac ako pol metra dopredu ani dozadu
lebo jej zacne byt zima.

wek

PS. Mozno by sa dal vyuzit aj nejaky mikrovlnny ohrev :-)