Dotaz - SP u 89c52 a SW reset

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Duben 5 13:07:06 CEST 2005

> Mám prográmek kde po HW resetu CPU skáču na INIT procedurku kde
>nastavuji periferky mimo jiné i SP na 80h
>a pak skočím na HL_SMYCKA a tam pořád dokola něco konám.
>
>Dotaz zní jak provést SW reset celého programu v procesoru , jde tam
>především o SP aby se vynuloval či jak to řici.
>Stačí tedy skočit "násilně" na procedurku INIT stejně tak jako tam skočí
>přerušení od HW resetu .
>Stačí nastavení SP na 80h znovu a periferek k tomu aby jel CPU znovu ?

Pokud tam neni vazba na nastaveni internich registru vyvolane "opravdovym"
resetem, tam by melo stacit udelat "JMP 0". Je ale potreba dat pozor na
interni
periferie jako "Watch Dog" apod ... U obvodu x51 vybavenych hardwarovym
obvodem Watch Dog toho naopak vyuzivam, kdy zablokuji jeho obsluhu
a skocim do smycky "JMP $" (pripadne "while(1);" v C)

Martin. persich@transcon.cz