Dotaz - SP u 89c52 a SW reset

Milan MCM magixe@volny.cz
Úterý Duben 5 12:55:35 CEST 2005

Dobrý den mám dotaz k procesorum řady 51-52.

Mám prográmek kde po HW resetu CPU skáču na INIT procedurku kde
nastavuji periferky mimo jiné i SP na 80h
a pak skočím na HL_SMYCKA a tam pořád dokola něco konám.

Dotaz zní jak provést SW reset celého programu v procesoru , jde tam
především o SP aby se vynuloval či jak to řici.
Stačí tedy skočit "násilně" na procedurku INIT stejně tak jako tam skočí
přerušení od HW resetu .
Stačí nastavení SP na 80h znovu a periferek k tomu aby jel CPU znovu ?

Teď to není myšlěno jako ochrana při  zapšknutí a pod , prostě mě zajímá
jestli to lze
provést a popř jak na to.

Děkuji
Milan