Regulovatelny spinany zdroj

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Duben 5 00:08:44 CEST 2005

sorry, ten zacatek mi nejak uniknul. Tak na tohle by MCU stacit mel.
Andel

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, April 04, 2005 11:39 PM
Subject: Re: Regulovatelny spinany zdroj

> No, ono to NEJAK fungovat bude. Pred casem se to tady uz probiralo.
> Takze: prepocitavat sirku impulzu 1x za 10 ms, to je opravdu dobre tak na
> nabijecku kde nezalezi na zvlneni.

Placete pekne, ale na spatnem hrobe :-))))
Na zacatku bylo pomerne jasne napsano, ze cely tento udelator
ma slouzit na regulaci napajeni multiplexovaneho LED displeje.
Dosahnout regulace v rozsahu 5-8V v toleranci 5% zas takovy
problem neni, proto jsem take psal o jednoduchem P-regulatoru

Fakt mi nejak unika smysl dosahovat zvlneni pod 10mV kdyz i 20ti
nasobek bude stezi okem rozeznatelny :-))))

S pozdravem
MK