Dilema ATMEGA8 + Siemens C35

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pondělí Duben 4 17:56:31 CEST 2005

Ano, to je mozne. Dakujem za rakciu.

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Jan Smrz" <jan.smrz@htc.honeywell.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 04, 2005 5:24 PM
Subject: Re: Dilema ATMEGA8 + Siemens C35

    Ted hodne strilim od boku, protoze neznam napetove urovne u
Siemensu. Ale je mozne, ze zatimco u ATMegy je vstupni hystereze 1V, u
89S8252 je mensi (pokud vubec nejaka), takze naindukovane napeti staci k
preklopeni a tim padem k prijimani nesmyslu.
    Nekde jsem i zahledl zminku, ze prave kvuli velkemu ruseni okoli
neni telefon C35 prave nejlepsi.

    JS