problem s plextorkou vyrieseny

Stribrnak email@europeum.cz
Pondělí Duben 4 15:52:03 CEST 2005

V citaci zakonu nic o nevyplnenem zarucaku neni !!!

4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
Kupující (soukromá osoba, nikoli firma s IČ) má právo podle odstavce 6
novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od
převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek
užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě
(určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající
obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým
způsobem. Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem
započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách
finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li
spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů
f) spočívajících ve hře nebo loterii.

Cestmir