Dosahnu snizeni (kvantizacniho) sumu prevzorkovanim signalu?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pondělí Duben 4 13:58:51 CEST 2005

Kvantizacni sum zmensite, diferencialni nelinearitu potlacite max. o
bit, integralni minimalne. S 12 bit vahovym prevodnikem s dif.
nelineraitou 1 LSB si proste 16 bit presnost prevzorkovanim
nevymyslite.

Danhard