OT:neprenosny ANEMOMETR pro ucely paraglidingu

aze azehw@volny.cz
Pondělí Duben 4 12:35:52 CEST 2005

Nejak mi unika souvislost bezpecnosti letani na padaku s tim, jak presne
namerim rychlost a smer vetru na strese panelaku. Nebo se skace ze strechy?
:-)
Nez vylezete na nejblizsi kopec, fouka jinak a z jine strany..... a na to mi
staci i ten sufankovy vetrometr  :-)
AZE

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 04, 2005 12:30 PM
Subject: RE: OT:neprenosny ANEMOMETR pro ucely paraglidingu

> Myslim, ze v paraglidingu jde o zivot a take ceny pomucek se budou
> pohybovat o nejakou tu nulu dale.

Nastesti ne :-))
Slusny padak kolem 40 kKc, Sedacka kolem 10, zalozak dalsich 7, slusne vario
(vyskomer/variometr vcetne akusticke indikace) kolem 5. Pak uz jen teple
obleceni a helmu a muzete na kopec :-)))
Ceny strilim jen ze svych nakupnich zkusenosti pred par lety, mozna se
mezitim nejak pomenily, ale rady urcite sedi.

> Ostatne ani cena nejdrazsiho pristroje nedosahuje prumerneho
> platu v Cr.
> Dokazete takovy anemometr - s vlastnostmi pozadovanymi v
> puvodnim mailu
> - vyrobit levneji?
> --
> Rt

Ano, toto je ten pravy problem, vyroba mechanickeho pristroje, ktery ma byt
trvale vystaven povetrnostnim vlivum a fungovat dele nez nekolik mesicu je
bohuzel IMHO amatersky temer nemozna.

Jakub Serych